Kässän näyttelytila

Kässän nykyinen päärakennus lienee valmistunut Jakob Kronqvistin tekemien piirustusten mukaisesti vuonna 1887. Rakennus on tyyliltään ajan muodin mukaisesti uusrenessanssin nikkarityyliä runsaine listoituksineen, panelointeineen ja lehtisahauskoristeluineen. Vuosien varrella rakennus on toiminut mm. asuinkäytössä, Lohjan kunnan sairaalana ja Kalkkitehtaan työterveysasemana. Vuonna 1990 Oy Lohja Ab lahjoitti rakennuksen Lohjan kunnalle ja se peruskorjattiin kulttuurikäyttöön. Nykyisin rakennuksen alakerta toimii… Jatka lukemista Kässän näyttelytila

Liity jäseneksi

Jos haluat liittyä jäseneksi taideyhdistykseen, ota yhteyttä jäsenasioista vastaavaan, taideyhdistyslohjan@gmail.com.  Jäsenmaksu on 22 € / vuosi, nuorisojäseniltä 5 € / vuosi. Jäsenmaksun voit maksaa yhdistyksen tilille FI75 4006 1040 074696. Kirjoita maksaessasi viestikentään: JM 2020 ja jäsenen nimi.(Viitenumero ei käytössä.) Jäsenmaksun maksettuasi olet oikeutettu osallistumaan Kässällä järjestettäviin näyttelyihin, Ikkunanäyttelyihin sekä muihin tapahtumiin. Erityisiä vaatimuksia jäsenyydelle… Jatka lukemista Liity jäseneksi

Yhteystiedot

Lohjan taideyhdistyksen toimitila on Kässän taidetalossa Tynninharjuntie 21, 08700 Lohja, 2. krs, sähköposti: taideyhdistyslohjan@gmail.com